Estamos impidiendo que los niños y jóvenes tengan un desarrollo óptimo cuando les privamos del aprendizaje social y emocional.
René Diekstra


lunes, 2 de junio de 2014

SESSIÓ 9 COOPERACIÓ



Avui ha sigut l’ultima sessió d’emocions on hem parlat sobre la cooperació que fa referència a un treball conjunt de diverses persones per tal d’aconseguir un objectiu comú.

Crec que la cooperació és molt important tant per els professionals que treballen conjuntament, com per els alumnes que també ho fan a classe posat els ajuda a treballar d’una manera eficient.

 Així doncs, penso que per poder realitzar un treball costos com és educar als nens/es d’una escola, cal que els diferents professionals que hi treballen cooperin de manera coordinada i eficient per tal de donar una resposta qualitativa a tots els infants.

D’altra banda, per tal de fomentar la cooperació entre els infants cal que aquests tinguin un coneixement sobre el que volen aconseguir i adonar-se de les possibles contribucions que poden fer els diferents components del grup. Així doncs, si fomentem la cooperació des de ben petits, aquests aprendran a demanar l’ajuda als demes quan la necessitin per tal de realitzar un millor treball. 

Cal esmentar que amb l’activitat realitzada a classe sobre els quadrats he pogut adonar-me que realment el meu grup de treball i jo estem molt ben coordinades i cooperem constantment per realitzar un bon treball.  A més, crec que aquesta activitat em serà de bon ús en un futur per poder analitzar la cooperació que hi ha entre els alumnes de la meva clase.

Per concloure, he dir des de el meu punt de vista que els docents juguem un paper fonamental en la creació del autoconcepte dels infants, per això, com a futura professora faré que els meus alumnes es sentin importants i estimats, i puguin veure les seves virtuts, augmentant així la seva autoestima i poder evitar que es doni moobing.  

Per tal de fer-ho, portaré a terme un seguit d’activitats transversals ja que aquests conceptes els considero fonamentals per treballar amb els nen/es.

No hay comentarios:

Publicar un comentario